loading...
جاب ویژن
جاب ویژن بازدید : 26 سه شنبه 05 مرداد 1400 نظرات (0)

گسترش دسترسی به اینترنت و راه‌اندازی کسب و کارها و استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ باعث رونق اقتصادی و پدید آمدن فرصت‌های شغلی و استخدام جدید زیادی شده و به اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های استخدام کمک فراوانی کرده است. در حال حاضر در هر رشته و گروه شغلی، می‌توانید با کمی جستجو در سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن، موقعیت شغلی مناسبی برای خود پیدا کنید و استخدام شوید.

همچنین دسترسی راحتتر به اینترنت و دیجیتالی شدن کسب و کارها نیز موجب شده امکان دورکاری و فریلنسری نیز برای کارجویان فراهم شود و کسب درآمد و اشتغال دیگر محدود به حضور فیزیکی نباشد. این مسئله به خصوص برای کارجویانی که در شهرهای کوچک‌تر هستند فرصت فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد بتوانند در شهرهای بزرگ مثل تهران کار مناسبی پیدا کنند و به صورت دورکار همکاری خود را ادامه دهند.

البته پیدا کردن شغل در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته اندکی دشوارتر شده است. بحران بیماری همه پیر کرونا و تحریم‌های اقتصادی دست به دست هم داده اند تا اقتصاد ایران را به رکود بکشانند. در نتیجه در سال گذشته بیش از یک میلیون نفر از بازار کار خارج شدند و کار خود را از دست داده اند. بنابراین، پیدا کردن فرصت‌های استخدام جدید ۱۴۰۰ به کار پرچالشی تبدیل شده است.

اما چطور می‌توان زودتر از همه از آگهی‌های استخدام جدید مطلع شد و برای آن‌ها رزومه ارسال کرد؟ در دنیای رقابتی امروز، هرچه سریع‌تر از یک موقعیت شغلی مطلع شوید شانس بالاتری برای استخدام شدن خواهید شد. بنابراین به نظر می‌رسد سرعت و مشاهده سریع‌تر آگهی‌های استخدام جدید نقش تعیین‌کننده‌ای در کاریابی و استخدام کارجویان داشته باشد.

در این مقاله از سایت استخدام جاب ویژن بهترین راهکارها برای جستجوی موقعیت‌های شغلی را توضیح می‌دهیم و به شما می‌گوییم چطور می‌توانید به عنوان اولین نفر از یک آگهی استخدام جدید باخبر شوید و برای آن‌ها رزومه ارسال کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

مشاهده سریع آگهی‌های استخدام چه فایده‌ای دارد؟

هرچند امروزه تعداد فرصت‌های شغلی به نسبت قبل بسیار زیادتر شده و به ویژه در شهرهای بزرگ فرصت‌های استخدام جدیدی وجود دارند؛ اما از سوی دیگر، روز به روز تعداد کارجویان نیز بیشتر می‌شود. شاید تا چند دهه قبل فردی که مدرک کارشناسی داشت تمایز قابل‌توجهی نسبت به رقیبان پیدا می‌کرد؛ اما در حال حاضر شمار کارجویان متخصص و تحصیل‌کرده بسیار زیاد شده و رقابت بالایی بر سر تصاحب یک موقعیت شغلی مناسب به وجود آمده است. به ویژه اگر این موقعیت شغلی مربوط به یک شرکت و سازمان معتبر مثل بانک، وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های بزرگ باشد این رقابت تشدید هم می‌شود.

شمار بالای کارجویان باعث شده روند انتخاب و گزینش برای کارفرمایان هم دشوارتر شود. زیرا کارفرما با انتشار آگهی استخدام جدید در سایت‌ کاریابی آنلاین جاب ویژن، تعداد قابل توجهی رزومه دریافت می‌کند که بخش زیادی از آن‌ها هم واجد شرایط احراز شغل هستند.

همچنین توجه به این نکته ضروری است که یک آگهی استخدام به طور میانگین یک ماه فعال است و کارجویان در این مدت می‌توانند برای آن آگهی رزومه ارسال کنند. اما مسلماً کارفرمایی که نیاز به نیروی متخصص دارد تمایل دارد هرچه زودتر فرد موردنظرش را جذب کند و دیگر مجبور به بررسی صدها رزومه ارسالی نشود. بنابراین معمولاً در همان چند روز اول احتمال پیدا کردن و استخدام نیروی موردنظر بسیار زیاد است.

همه این عوامل ما را به  این نتیجه میرساند که سوای مهارت‌های و تخصص‌های لازم برای یک شغل، زمان نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در به دست آوردن یک موقعیت شغلی مناسب داشته باشد. به این ترتیب هرچه زودتر از یک فرصت استخدام جدید باخبر شوید و رزومه خود را برای کارفرما ارسال کنید احتمال پذیرفته شدن و دعوت به مصاحبه هم افزایش پیدا خواهد کرد.

چطور آگهی‌های استخدام جدید را پیدا کنم؟

روزانه تعداد زیادی آگهی استخدامی از طرف سازمانهای معتبر در پلتفرم جاب ویژن منتشر می‌شوند. قطعا با آغاز موج قابل انتظار از نیاز کسب‌وکارها به نیروی انسانی، یکی از اولویت‌های اول سازمان‌ها برای انتشار آگهی شغلی، سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن است.
شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی «فرصت‌های شغلی» در سایت جاب ویژن و با استفاده از فیلترهای متعددی که در این صفحه وجود دارد، آگهی‌های استخدام جدید ۱۴۰۰ را که با شرایط شما بیشترین انطباق را دارند، پیدا کنید و برای آن‌ها رزومه بفرستید.

برای اینکه زودتر از دیگر کارجویان از هر آگهی شغلی با خبر شوید، می‌توانید در کانال تلگرامی جاب ویژن عضو شوید تا از جدیدترین فرصت‌ها شغلی، مطلع شوید. همچنین، با استفاده از ربات جاب ویژن در تلگرام، جدیدترین موقعیت‌های شغلی که بیشترین انطباق را با رزومه‌ی شما داشته باشند، به صورت روزانه، برایتان ارسال می‌شوند.

به این ترتیب می‌توانید از جدیدترین فرصت‌های شغلی که در سال جدید منتشر می‌شوند، اطلاع پیدا کنید اما چگونه می‌توانید برای آن‌ها رزومه بفرستید؟

برای ساخت یک رزومه‌ی حرفه‌ای می‌توانید از رزومه ساز جاب ویژن کمک بگیرید. این رزومه ساز کاملا رایگان است و رزومه‌ی دو زبانه‌ی حاصل، نه تنها پروفایل کارجویی شما را تکمیل می‌کند بلکه می‌توانید آن را به صورت یک فایل pdf نیز دانلود کنید. پس از ساخت رزومه، می‌توانید برای آگهی‌های شغلی متناسب با شرایط خود، رزومه بفرستید. این رزومه به دست کارفرماها می‌رسند و در صورتی که نظر کارفرما را جلب کنند، از طرف آن سازمان با شما تماس گرفته خواهد شد و به مصاحبه دعوت می‌شوید.

چند نکته کاربردی برای استخدام سریعتر

مواردی که در بالا گفتیم به شما کمک خواهد کرد در اولین فرصت از آگهی‌های استخدام جدید مطلع شوید و برای آن‌ها رزومه ارسال کنید. اما صرفاً باخبر شدن از موقعیت‌ها برای استخدام کافی نیست و متأسفانه گاهی اشتباهاتی که کارجویان نادانسته انجام می‌دهند باعث می‌شود نتوانند شغل مورد نظرشان را تصاحب کنند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم تا با رعایت آن‌ها شانس پذیرش و استخدام خود را به میزان قابل توجهی افزایش بدهید.

  • از قالب رزومه استاندارد و حرفه‌ای استفاده کنید
  • از درست و به روز بودن اطلاعات رزومه مطمئن شوید
  • فقط برای آگهی‌های مرتبط رزومه ارسال کنید
  • مهارت‌ها و توانمندی‌های شغلی خود را تقویت کنید
  • شبکه ارتباطاتتان را گسترش دهید

جمع‌بندی

فرآیند کاریابی و استخدام شدن در دنیای امروزی می‌تواند کمی چالش‌برانگیز و دشوار باشد؛ اما اگر شیوه‌های درست جستجوی کار و اطلاع از آگهی‌های استخدام جدید را بدانید می‌توانید به‌راحتی شغل موردنظرتان را پیدا کنید. ازآنجاکه ممکن است کارجویان زیادی مثل شما به دنبال موقعیت‌های شغلی باشند رقابت شدیدی بر سر تصاحب فرصت‌های استخدام جدید به‌ویژه در سازمان‌های بزرگ و معتبر مثل بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های موفق مثل ایران‌خودرو، اسنپ، دیجی کالا و …ایجاد شده است. در چنین شرایطی کارجویانی که زودتر از این فرصت‌ها مطلع شوند و رزومه‌شان را ارسال کنند شانس بالاتری برای استخدام شدن خواهند داشت.

در این مقاله راجع به روش‌های اطلاع از موقعیت‌های استخدام جدید صحبت کردیم و گفتیم که از روش‌های مختلف می‌توانید از این فرصت‌ها اطلاع پیدا کنید. جستجوی روزانه در آگهی‌های جاب ویژن، داشتن صبر و پشتکار، فعال‌سازی ایمیل اطلاع‌رسانی، عضویت در کانال تلگرام و ربات جاب ویژن و … ازجمله روش‌‌‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند در این رقابت پیروز شوید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 1,413
  • بازدید کلی : 3,437